Lykken (After nr. 4)

I sommers begyndte jeg, at læse denne serie. En serie på 4 bøger omhandlende roden Hardin og den pæne pige Tessa. I hele serien er der masser af drama, og denne sidste bog i serien er bestemt ingen undtagelse.

Jeg var vild med serien fra første side. Den var spændende, det gav et godt tempo, at der konstant skete noget med Tessa og Hardin, og specielt første bog overraskede mig på mange punkter, det var en helt anden måde at skrive Young Adult på. Det har været tydeligt, at serien har været inspireret af Twilight og Fifty Shades of Grey, men alligevel anderledes på andre punkter.

Jeg havde glædet mig til, at læse fjerde bog i serien, specielt efter den noget spændende clifhanger i bog 3. For alt kunne altid ændre sig i denne serie. Jeg blev desvære til dels skuffet ved denne bog, og kunne hurtig konstatere, at jeg var glad for at det var sidste bog i serien. For når en igennem 4 bøger konstant tumler med de samme problemer, at Hardin og Tessa ikke kan være sammen, men aligevel ikke kan undvære hinanden for derefter at have en omgang heftig sex, for så at skændes og gå fra hinanden for 100. gang bliver det lidt for ensformigt, og jeg holdt da også en pause fra bogen. Men på et tidspunkt fangede bogen mig igen, og jeg blev glad for at læse slutningen.

Bogen er ikke et fantastisk mesterværk, men er god læsning til at slappe af og koble hjernen fra. Så ja, bogen værd at læse, hvis du elsker romantik, forviklinger og er lidt til den erotiske litteratur.

Du kan læse mine andre anmeldelser ved at følge følgende link

After (Mødet), After (Tvivlen), After (Faldet)

Beskrivelse..

Livet og kærligheden har aldrig været en dans på roser for Tessa og Hardin. I “Lykken” presses deres stormfulde forhold til bristepunktet og des mere Tessa lærer om Hardins fortid, des sværere er det at se ham som den hårde, arrogante fyr, som hun faldt så hårdt for. Tessa selv er langt fra at være den søde, uskyldige pige hun var da hun mødte ham. Tessa kæmper for at komme helt ind på Hardin og redde deres forhold, men kan hun redde ham uden at ofre sig selv? Og er det overhovedet muligt for de to at få en lykkelig slutning sammen?

Tak til People’s Press for dette anmeldereksemplar

Skriv en kommentar