Tags

, , ,

Så er jeg kommet hjem igen efter en dejlig ferie til Berlin. Tvivlen lod jeg blive hjemme, men er i dag blevet færdig med denne mursten.

Bogen er nummer 2 i serien og der vil automatisk blive afslørret noget af handlingen i den første bog i serien..

Handling.. 

Tessa og Hardin er gået fra hinanden efter at Tessa har fundet ud af hvad Hardin har gjort imod hende. Men de kan ikke undværre hinanden og Hardin vil gøre alt for at vinde Tessa tilbage, men problemerne står i kø for de to, bl.a. får Hardins voldsomme temperament konsekvenser for deres forhold, og kan Tessa tilgive alt uden at miste sig selv? For nogen gange er kærligheden ikke nok.

Bedømmelse..

Jeg har netop siddet og set Fifty Shades of Grey på film, og kan ikke lade være med at sammenligne disse to, for hvor er der mange ligheder. Tessa og Ana minder utrolig meget om hinanden, de studere begge litteratur, de er begge søde og uskyldige, men med en fræk side.. og så foregår de begge i nærheden af Seatle. 

Jeg var vild med den første bog i serien som jeg læste utrolig hurtigt tiltrods for de over 500 sider, denne bog læste jeg også rimelig hurtigt minus min uges pause da jeg var i Berlin. Jeg synes også bogen var udmærket, men den blev på en måde ret ensformig. Tessa og Hardin skændes, elsker og skændes i et væk og jeg begyndte at synes det var lidt ensformig, når jeg var kommet ind i rytmen.

Jeg synes det var spændende med alle citaterne og referencerne til “Stolthed og Fordom” og “Stormfulde højder”, for de gav mening i forhold til handlingen. 

Selvom jeg ikke er ligeså vild med denne bog som den forige glæder jeg mig alligevel til at læse den tredje bog i serien. En af de ting som gør bogen god at læse er den skiftende fortæller i mellem Hardin og Tessa som giver en helt anden læseoplevelse, når man nu ved hvad Hardin også tænker.

Anmeldereksemplar fra People’s Press 

  
4/5

