#Spektrumblogtour: Kapitel 6

#SPEKTRUMblogtour - kapitel 6Så blev det min dag til at dele 6. kapitel af den meget længe ventede tredje bog i Spektrum-serien.

Jeg er normalt ikke meget til denne genre, men er ret vild med denne serie, da jeg synes den har noget helt spændende, hvor man mikser hverdagslivet for en flok børn samtidig med at der er et fantasy univers hvor de kommer på tidsrejser.

Jeg har tidligere anmeldt de to forrige bøger i serien. Du kan læse mine anmeldelser her og her.

Nu glæder jeg mig bare til september, hvor tredje bog i serien udkommer, men indtil da kan du læse de første syv kapitler.

  1. kapitel kan læses hos forfatteren Nanna Foss her
  2. kapitel kan læses hos Karin her
  3. kapitel kan læses hos Simone her
  4. kapitel kan læses hos Stephanie her
  5. kapitel kan læses hos Julie her

I morgen afsluttes touren med 7. kapitel hos Sarah 

Men i dag får I 6. kapitel hos mig som kan læses her

Rigtig god fornøjelse.

3 tanker om “#Spektrumblogtour: Kapitel 6

  1. Pingback: #SPEKTRUMblogtour – læs starten på bind 3! | Nanna Foss – forfatter

  2. Pingback: #SPEKTRUMblogtour kapitel 7 | Paper Quests

  3. Pingback: Nye udgivelser august-september | Ruskjærs bøger

Skriv en kommentar