Tags

Jeg fandt dette tag inde på Ord fra en bibliofil og tænkte straks at det måtte jeg da besvare. Jeg elsker Harry Potter og det fylder rigtig meget i mit liv.

Favorite book
Jeg vakler lidt i mellem Harry Potter og Flammernes Pokal og Halvblodsprinsen, men jeg tror alligevel Halvblodsprinsen vinder lidt, fordi den mere fokusere på Ron og Harmione noget hæsblæsende forhold.

Favorite movie
Det er Harry Potter og Flammernes Pokal, jeg elsker ballet og synes Harmione er så smuk, men også hele konkurrencen synes jeg bare fungere rigtig godt. Men Harry og Ron kunne godt blive klippet til denne film!

Least favorite book
Det er helt klart Harry Potter og Hemmelighedernes Kammer. Det er den bog jeg har læst færrest gange, og jeg synes på mange måder ikke der sker så meget.

Parts of the books/movies that made you cry
Jeg synes den sidste bog ofte var meget sørgelig og specielt den jagt på muglerfødte og kritikere af Voldemort mindede mig lidt for meget om Holocaust.
If you could hook up with any HP character who would it be?
Bogens Ron synes jeg altså er en fantastisk person, og en person med flere lag.

Favorite character
Herminone er på mange måder min favoritperson, meget af hendes personlighed kan jeg genkende for mig selv, og så er jeg ret vild med Emma Watson generalt.

What would your Patronus be?
Hmm det har jeg aldrig tænkt over, men jeg har et eller andet med ugler, så mon ikke det ville være det.

If you could have the Resurrection Stone, Invisibility Cloak or the Elder Wand which one would you choose?
Usynlighedskappen synes jeg ville være meget praktisk, for så kunne man jo vandre rundt uden nogen opdagede det og lytte til samtale man ikke kunne fordi folk kunne se en.

What House would you be in?
Jeg tog engang en test og jeg mener jeg blev Gryffindor, selvom jeg nok mener, jeg mere ville tilhøre Ravenclaw.

If you could meet any member of the cast who would it be?Professor McGonagall fordi hun spilles af Maggie Smith og hun er en fantastisk skuespiller som jeg elsker i Harry Potter, men specielt i Downton Abbey. I virkeligheden har jeg set et stykke med hende der spiller Nidkjær, ja det synes jeg er lidt sejt, selvom jeg ikke kan lide Nidkjær. 

Have you played any of the video games?
Nej, og folk der kender mig ved jeg hader at spille. 

If you were on the Quiddich team which position would you play?
Tror aldrig jeg ville vove mig ud på banen så ville bare heppe.

Were you happy with the ending?
Ja, jeg synes den gav meget god mening, og jeg synes også folk endte op med de rigtige.

How much does Harry Potter mean to you?
Den betyder rigtig meget for, men jeg er ikke overdreven fan selvom jeg synes det er en fantastisk historie.

