Beautiful Bastard

img_20161028_113110

Hvis man vil læse en MEGET erotisk bog skal man helt klart læse denne bog, men ellers ikke for den er meget erotisk og på et tidspunkt bliver det nok lige monotont at de har sex i stortset hvert kapitel, men på en eller anden måde kunne jeg rigtig godt lide bogen – fordi den var meget anerledes end andre bøger i denne genre.

Hovedpersonerne er den meget usympatiske direktør Bennett Ryan og hans armbisøse sekretær Chloe. Det er der egentlig ikke noget unormalt ved, det der derimod ikke er helt almindeligt i denne genre er at den kvindelig hovedperson ikke er pisse naiv uden nogen form for ryggrad – Chloe er faktisk lidt sej. Og Bennett er ikke fuldstændig tosset med en mørk fortid, men egentlig rimelig normal (WOW).

Der er rigtig meget sex, men på en eller anden måde synes jeg det fungere fint, og ikke overskygger historien, hvor der er et fint drive som fungere fint i netop denne genre.

Der er selvfølgelig ting som irritere mig meget i bogen, f.eks. noget med nogle trusser.. Og det fungere heller ikke helt da hovedpersonerne erkender deres sande følelser for hinanden, og ja den er også ret forudsigelig uden at sige for meget.

Men jeg synes det var et godt og hot bekendtskab og jeg glæder mig til at læse 2’eren i serien som omhandler hendes veninde Sarah, og hvor location er flyttet fra Chicago til New York.

4stjerner

 

2 tanker om “Beautiful Bastard

  1. Pingback: Kamp til stregen #Off-campus 4 | Ruskjærs bøger

  2. Pingback: Bossman | Ruskjærs bøger

Skriv en kommentar