Tags

IMG_1555.JPGDet er egentlig ikke ret ofte jeg laver disse månedlige opsumeringer på bøger, men jeg synes egentlig de er meget gode til at reflektere over hvad man har læst.

Oktober begyndte med jeg overtog min lejlighed. Lejligheden skulle først og fremmest males, for hvor der blevet storrøget i lejligheden. Dernæst stod det på udpaktning og indretning af lejligheden. Men måneden har også stået på at være arbejdsløs, hvilket påvirker mig meget. Så bøger har i denne måned været lidt af en flugt fra virkeligheden..

Hvilke bøger har jeg læst?

Spejlet i dig af Sylvia Day (lydbog)

Hvor der er vilje af Jeffrey Archer

Havets hvisken af Kimberley Freemann (e-bog)

Det er ikke mig, det er dig af  Mhairi McFarlane

Harry Potter og Det Forbandede barn

Beautiful Bastard af Christina Lauren (e-bog)

Fans af det umulige liv af Kate Scelsa

 

Hvilke bøger var bedst? Alle de bøger jeg læste i oktober var faktisk overraskende gode, men må nok vælge Hvor der er vilje som den bedste. Den rørte mig på en helt bestemt måde også er det bare min favorit genre.

Hvilken skuffede mig mest? Det var helt klart Spejlet i dig. Den kørte i ring konstant og jeg fatter ikke hvordan den serie kan fortsætte, for der sker absolut intet nyt i 2’eren af serien.

Hvilken bog overraskede mig mest? Det gjorde Det er ikke mig, det er dig. Jeg havde læst dårlige anmeldelser af den, og havde derfor ikke forventet det helt stor, men jeg kunne rigtig godt lide den.

Hvordan har oktober været? Oktober har læsemæssigt været rigtig godt, jeg har fået læst nogle rigtig gode bøger.

Hvad forventer jeg i november? Jeg forventer i november at jeg får læst nogle af alle de anmeldereksemplarer som jeg har modtaget fra diverse forlag. Derudover håber jeg, at jeg finder nogle gode julebøger til december måned. Jeg skal på lørdag på en længere togrejse og forventer at få læst noget der. Jeg vil gerne se om, jeg ikke snart får gang i at læse nogle klassikere, men det har jeg egentlig altid ønsket mig.

 

