Tags

, , , ,

kampKamp til stregen er den sidste bog i Off-campus som var en serie som inden jeg læste den var meget skepsis over, men som jeg blev meget vild med.

Denne bog er den sidste bog i serien og man følger Tucker og Sabrina. Denne bog foregår stort set samtidig med Aftalt spil, så man oplever flere situationer fra et andet perspektiv, hvilket fungere rigtig godt.

Jeg kan rigtig godt lide Elle Kennedys måde at skrive på, og Off-campus er en rigtig god bog, men jeg er desværre ikke lige så vild med denne bog som de andre. Jeg synes hele det med gradiviteten ikke passer ind i det jeg forventer af serien. Desuden synes jeg Tucker stikker for meget ud i forhold til de tidligere hovedpersoner – han er faktisk lidt kedelig og urealistisk perfekt og cool med det hele, og det synes jeg er synd. Sabrina er derimod mere realistisk, selvom man måske kan undre sig over, at så klog en kvinde glemmer at beskytte sig. Ja, der er nok bare meget i hendes personlighed som ikke rigtig passer med hendes handlinger.

Selvom jeg ikke var ovenud lykkelig for denne bog, havde den meget jeg godt kunne lide, og den giver egentlig også en god indsigt i det amerikanske samfund i forhold til socialhjælp osv. Det kan jeg rigtig godt lide, og jeg tænker – hvor er jeg glad for, at jeg bor i et samfund som det danske, hvor jeg ikke skal bekymre mig for sundhedsforsikringer og hvad jeg skal gøre hvis jeg pludselig bliver gravid – tak for det social sikkerhedsnet.

Jeg elskede Off-campus serien, den har et drive som jeg virkelig godt kan lide. Den er fyldt med skønne og sjove personer og en masse sex.

Så hvis du er til erotisk litteratur eller New Adult så er serien bestemt værd at læse, og det er en fin slutning på serien.

Tak til Flamingo for anmeldereksemplar.

Andre bøger som jeg har anmeldt som minder om Kamp til stregen

Dublin Street

Absolute Beginers

After (Mødet

Beautiful Bastard

 

