Efter denne nat – Seductive Nights 2

seductive nights2Jeg var vild med første bog i serien (se anmeldelse her), og glædede mig meget til, at læse bog nummer 2 i serien. Desværre blev jeg skuffet, og dette satte gang i nogle tanker om, at læse en bog på det rette tidspunkt.

Da jeg var så vild med første bog i serien, undrede det mig, at jeg synes så lidt om bog nummer 2, for var den virkelig så dårlig eller var det fordi jeg læste den på et forkert tidspunkt?

Bogen er i en den erotiske genre, og det fungere egentlig fint, men jeg kunne bare mærke, at da jeg læste bogen havde jeg ikke lyst til at læse om, hvor fantastisk hovedpersonernes sex var, og hvordan det altid blev bedre og bedre osv. Nej, jeg blev bare træt.

Den første bog i serien var fyldt med spænding og jeg følte mig godt underholdt, og slutningen lagde op til en spændende forsættelse, det fik jeg bare ikke rigtig, det var ligesom meget hurtigt blev løst og så galt det bare om, at fylde 150 sider med sex og en smaskforelsket evige tankestrøm om hendes kæreste nu elskede hende tiltrods for at det egentlig var ret tydeligt.

En anden ting som var lidt udfordrende for mig var, at den mindede utrolig meget om Calendar Girl som jeg læser en ny del af hver måned, og de to historier minder uhyggelig meget om hinanden, og så var det ret svært at skelne hvad der sker i hvilken historie.

Meget kritik har jeg skrevet om denne bog, men noget af det skyldes muligvis det jeg kom ind på i begyndelsen af anmeldelsen, at bogen ganske enkelt blev læst på det forkerte tidspunkt.

Tak til Flamingo Books for anmeldereksemplar, hvis du har lyst til at læse lidt mere om hvad bogen handler om kan du følge dette link til Flamingo.

RRRRR

Skriv en kommentar