bdr

I dag fortæller jeg om de dårligste bøger jeg har læst. De har kun opnået én stjerne på Goodreads, og denne ene stjerne er nærmest for meget.

Året rundt var den første bog som jeg modtog som anmeldereksemplar, og sikke en dårlig start, den lyd egentlig okay, men holdop for en kamp for at komme igennem denne fuldstændig forfærdelige bog. Skrevet af en forfatter som var lidt for selvglad uden nogen former for korrektur, og en utrolig kedelig historie om en mand på en bænk som har holdninger til alt hvad der sker på et år. Specielt husker jeg de lange kapitler om Mærsk og om fodbold, og jeg var tabt. Derudover var der så mange fejl som irriteret mig, når man ikke ved at Kjeld Petersen er med j så bliver man som dansk film nørd virkelig vred, specielt når stavefejlen så ikke er konsekvens men skifter lidt efter behag. Nok om den dårligste bog jeg nogensinde har læst.

Ude af drift er en bog jeg læste sidste år, og jeg synes den var kedelig og ikke spor sjov, hvilket jeg havde fået lovning på via forsiden, men der var ikke meget at grine af og jeg har egentlig også glemt hvad den handlede om, men kan huske at siderne faldt ud.

Aldrig uden dig gab hvor var den kedelig, jeg ventede hele tiden på at noget skulle ske, men det skete bare ikke, samtidig ventede jeg på et nyt kapitel, men det kom heller ikke. Lær forfattere ikke at skrive en bog ud i et, men inddel det i kapitler.

Fredag, lørdag, søndag skal jeg bare sige at den bog bestemt ikke var noget for mig, det omhandler en tosset piges druk og svigt af venner igennem en hel weekend – og jeg blev aldrig grebet synes bare det var en klam og kedelig oplevelse.

Northanger Abbey af Jane Austen kommer på listen til trods for at jeg frygter for at blive brændt på bogblogger bålet for at sige at der er en Jane Austen bog jeg ikke kunne lide, men sådan har jeg det virkelig med Northanger Abbey. Den er meget kedelig, og jeg kom aldrig til at blive grebet af bogen.

