Det halve af 2017 har gået og jeg kigger derfor på de fem bedste som er blevet læst i 2017.

I 2017 har jeg egentlig læst mange bøger – ja ifølge Goodreads  28 styks, og det uden dem som jeg har læst halvt færdig eller er i gang med. I dette indlæg vil jeg fortælle om de 5 bedste som jeg indtil videre har fået læst i 2017. Jeg har læst mange bøger i 2017, men det er faktisk kun 3 af bøgerne der har opnået de 5 stjerner, heldigvis var der mange der lå tæt på og havde fået 4 stjerner på Goodreads.

Den første bog er en ren 5’er og er Victoria som også er en serie som har været vist på Dr1, den er fantastisk og fortæller historien om Victoria og Albert kærlighed på en fængslende og spændende måde.

Uovervindelig sommer var en bog som jeg absolut ingen forventninger havde til, og derfor overraskede det mig også, hvor opslugt jeg blev af historien. Som titlen indikere er det en rigtig sommerbog, men kan sagtens læses hele året.

Findes der en, findes der flere er en af Mhairi McFarlanes chick-lit bøger, og den er rigtig velskrevet, og forfatteren har bare en skrivestil som jeg beundrer meget.

Det lille bageri på strandpromenaden er en rigtig feel good roman, hvor man bare føler sig ekstra godt tilpas i bogens selskab. Ja, og så bliver man lidt forelsket i Søpapegøjer efter at have læst denne bog.

Frist mig i den blå time er tredje bog i Hathaway-serien, hvor jeg var noget skuffet over de to forrige i serien skuffede denne bog mig bestemt ikke. Lisa Kleypas var tilbage i sikker stil uden alt mulig sigøjner halløj.

 

