Tags

Det er godtnok sjældent jeg får lavet disse opsumeringer på hvad jeg har læst, men nu forsøger jeg igen med en. Jeg kan godt mærke nu, hvor jeg arbejder ikke har tilnærmelsesvis så meget tid til at læse. Jeg elsker stadigvæk bøger, og får købt lidt for mange.

Hvilke bøger har jeg læst?

Som sendt fra himlen af Cora Carmack

Victoria af Daisy Goodwin, anmeldt her

I det øjeblik var jeg din af Mhiri McFarlane, anmeldt her

Ting, min søn skal vide om verden af Fredrik Backman (mp3)

Rosie Hopkins søde drømme af Jenny Colgan (ikke færdiglæst)

 

 

Hvilke bøger var bedst? Selvom det ikke var voldsom mange bøger jeg læste var det derimod alle rigtig gode bøger. Specielt må jeg sige at Victoria fangede mig på en helt speciel måde, og jeg elsker serien af samme navn.

Hvilken skuffede mig mest? Selvom jeg rigtig godt kunne lide I det øjeblik var jeg din så skuffede den mig i forhold til de andre bøger af forfatteren.

Hvilken bog overraskede mig mest? Som sendt fra himlen overraskede mig faktisk, fordi jeg var så skuffet over 1’eren i serien.

Hvordan har maj været? Maj har været en travl måned, hvor jeg har kunne mærke, at jeg har mange jern i ilden og læselysten ikke var været voldsom høj.

Hvad forventer jeg i juni? Jeg har desværre ikke de store forventninger, men jeg håber, jeg snart kan tage mig sammen til at læse lidt flere lydbøger på mine evindelige busture. Men ellers bare nyde når jeg har tiden til at læse.

