Tags

,

IMG_1595

I dag viser jeg fem hvide bøger reolen frem. Hvid er måske en lidt kedelig farve, men på mange måder en rigtig flot farve på billeder. Den første bog er en lille tynd sag af Jeanett Veronica Hindberg “PS trænger til risalamande (og diller)” Det er en sjov julekalender, om når alle ens indtensioner om den perfekte jul ikke helt lykkedes. Bogen er anmeldt her.

Den næste bog er i Wallflowerserien som jeg er meget vild med. Efterårets luner er nummer 2 i serien, men man kan sagtens læse den særskilt selvom de andre bøger i serien nu også er gode. Du kan læse min anmeldelse her

Tredje bog er Twisted som er anden bog i Emma Chases noget anderledes erotiske bøger. Det er en god serie, og selvom jeg ikke er så vild med denne bog som de to andre i serien er den dog værd at læse.

Fjerde bog er Simple Living som jeg fik i forbindelse med Bogbloggertræf i 2015, hvor forfatteren var og fortælle om hendes spændende oplevelser i forbindelse med de oplevelser som bogen beskriver. Jeg har endnu ikke læst bogen, da jeg har det sådan – jamen jeg har hørt hele historien, hvorfor skal jeg så læse om den igen.

Den sidste bog To brødre er muligvis en af de bedste bøger jeg nogensinde har læst, den er velskrevet og utrolig spændende, men den er også barsk fordi man ved hvad der skete med jøderne under 2. Verdenskrig. Det der desuden gør bogen spændende i sin opbygning er, hvordan man tager udgangspunkt i at brødrene er født samme dag som Hitlers nazistparti blev født, og hvordan disse to ting flettes sammen. Bogen er anmeldt her

