Tags

, , , , ,

UdklipJeg synes egentlig at ereolen er en rigtig god ide, men desværre er den noget tilbage af ønske grundet manglende indhold.

Hvad er ereolen så? Ereolen er bibliotekernes online tilbud omfattende ebøger og elydbøger. Desværre er det et stærkt begrænset antal titler, da en langrække af de større forlag har valgt ikke at samarbejde, da det ikke kan svare sig for dem økonomisk. Men ereolen har alligevel nogle gode titler. Jeg vil nedenfor anbefale en række ebøger og lydbøger som det helt klart er værd at begive sig i kast med.

Den første bog er en ebog- og elydbogs udgave af den yderst populære “Min geniale veninde” af Elena Ferrante. En helt fantastisk bog, som der fortsat er lange ventelister på, på biblioteket.

Jordmoderen fra Hope River af Patricia Harman er bestemt også værd at lytte til, hvilket du kan gøre på ereolen.

Calendar Girl er en serie på i alt tre minibøger som sidste år udkom hver måned. På ereolen har du mulighed for både at læse og lytte til serien.

En af de bøger som længe har stået på min bogreol er Sarah Engells “Det stof som drømme” er gjort af. Ja, den kan også lånes på ereolen.

After af Anna Todd var en serie som jeg var meget vild med. Det er helt klart en ungdomsbog. men den kan sagtens læses af voksne. Det er kun 1’eren du kan låne via ereolen, men den er også klart den bedste i serien.

Det var mine fem bud på ebøger/lydbøger som det helt klart er værd at give sig i kast med på ereolen.

For at læse eller lytte til ereolens materialer skal du installere deres app på enten din smartphone eller tablet.

 

