I dag har jeg valgt fem bøger som ikke har andet til fælles end at de er grønne.

IMG_1587 (1)

Grøn er som sagt godt for øjnene, men grønne bøger kan faktisk også være udmærkede.

Selvfølgelig skulle en Harry Potter bog også med i samlingen, for er der noget der er bedre end Harry Potter. Denne grønne bog er to’eren i serien. En bog som jeg synes bliver bedre og bedre for hver gang jeg læser den. Den er anmeldt her

Forførende Paris var en bog som jeg ikke var sønderlig vild med, da første bog jeg læste af forfatteren var betydelig bedre. Du kan læse min anmeldelse her

Isla og jagten på lykke var en bog jeg var vild med at læse, og som jeg stadigvæk husker tilbage på med glæde. Bogen er en del af en serie som begynder med Anna og det franske kys og efterfølgende Lola og naboens søn. Du kan læse min anmeldelse af Isla og jagten på lykken her.

Fangirl har jeg endnu ikke fået læst, men mange andre bogblogger er ret begejstret for den.

Den sidste bog er noget af en moppedreng. Det er sidste bog i Ken Folletts Century serie. På kanten af evigheden kan virkelig anbefales hvis du er vild med historiske romaner. Du kan læse min anmeldelse her.

