IMG_20170430_083525_603

Jeg fik lavet lidt perlerier imens jeg lyttede til Coraline

Til sidste gang i min bogklub var det blevet valgt, at vi skulle læse Coraline.Jeg havde før hørt ganske lidt om bogen, men aldrig en bog jeg havde tænkt, at jeg ville læse. Jeg valgte at høre bogen til Readathon. Bogen varede lidt over 3 timer, så jeg vidste den ville passe perfekt til Readathon. Da havde lagt op på bloggen og på Instagram at jeg ville læse denne bog, var folk meget interesseret i netop denne bog. Jeg var nok mere.. jaja..

På en måde synes jeg det er svært at sige, hvad jeg egentlig synes om bogen, for den er egentlig god, men hvor er den meget meget mærkelig. Jeg havde en eller anden ide om at bogen havde en moralle, at der var en eller anden mening med galskaben, men på en eller anden måde var den svær at finde. For var det noget om, at være tilfreds med de forældre man har eller noget helt andet? Ja, historien var hyggelig at læse, men også lidt uhyggelig og der var en rigtig god oplæser som jeg rigtig godt kunne lide at lytte til.

Jeg er ingen fantasy pige, så på mange måder er det rigtig svært at bedømme den fortælling som rigtig mange er vilde med, for ja den har meget som er rigtig godt, men den magiske verden som man præsenteres for i denne historie fungere bare ikke for mig. Når det er sagt er der meget sødt og godt i fortællingen og jeg vil klart anbefale den, hvis du er til fantasy.

 

