Så er det i dag at Readathon begynder kl. 14.00. Du kan følge mig her og så på Instagram under @ruskjaers_boeger

13:56 Så er det ved at være tid. Jeg begynder med at læse videre i Uovervindelig sommer som jeg er ca halvvejs i. 

17:59 Jeg er nu færdig med Uovervindelig sommer som virkelig var en skøn bog, som jeg kun kan anbefale folk at læse når den udkommer på tirsdag. Her i aften vil jeg skifte mellem at læse Tamed og lytte til Coraline. Og så skal jeg også have lidt aftensmad men er ikke sulten på. 

19:11 Så er det tid til lidt mad – ja det er ikke sandt, men nemt. Jeg har fået lyttet lidt til Coraline i mens jeg har lavet lidt perle halløj. Når jeg har spist vil jeg begynde på Tamed 

23:08 Træthed har meldt sig, men jeg vil nu gerne læse lidt mere. Hører lige lidt mere af Coraline og vil gerne læse lidt mere Tamed. 

06:11 Så er jeg vågen igen. Jeg ligger lige lidt i sengen og fortsætter på Tamed 

08:37 Jeg er snart færdig med Coraline. I mens jeg har læst den har jeg lavet perler, hvilket er rigtig dejligt når man hører lydbøger. Når bogen er færdig fortsætter jeg med Times. 

12:03 Så blev jeg også færdig med Tamed. En rigtig god bog i sin genre. Kl. 14.00 får jeg besøg af min bogklub så nu vil jeg lige forberede mig lidt på det, og se om jeg får læst lidt i Holly inden de kommer. 

13:48 Jeg har ikke rigtig fået læst mere da jeg synes Holly var lidt kedelig. Alligevel har jeg været godt tilfreds med hvad jeg har læst og det har været dejligt at dedikere et døgn til læsning. 

