Tags

bdrJeg har før deltaget i Readathon, men måtte sidste gang vælge det fra, da jeg skulle noget om søndagen, men denne gang er jeg klar og jeg glæder mig.

Deweys Readathon er en halvårlig begivenhed, hvor man dedikere et helt døgn til at hygge sig med læsning.

Mange bruger også meget af tiden på at være på de sociale medier, hvor de deler deres oplevelser med bøger også videre. Jeg vil være at finde her på bloggen og på Instagram under @ruskjaers_boeger

Ud over læsningen og de sociale medier er spisning også noget der fylder meget. Hvad der er godt for en bestemmer man jo selv, men måske noget der er let at spise samtidig med at man læser.

Jamen, hvad skal jeg så læse? Ja, jeg ved det ikke rigtig endnu, men jeg har da tænkt på en kort lydbog, og ellers lidt kortere bøger – for jeg er lidt en langsom læser.

Nogle læser igennem hele natten, det gør jeg ikke. Til dels fordi jeg ikke kan holde til det, men også fordi jeg skal være frisk til at skulle meget tidlig op om mandagen – som jeg allerede ved nu bliver en lang dag.

Readathon begynder i Danmark kl. 14 og slutter søndag samtid.

 

