Tags

, , ,

Billedresultat for aftalt spil bogI slutningen af 2016 fandt jeg en ny kærlighed. Kærligheden var Off-campus serien som virkelig havde alt det jeg ønskede mig af en bog-serie.

Sidste år vandt jeg denne bog i en konkurrence, og bogen har i langt tid stået uberørt på min bogreol, men jeg havde læst rigtig mange anmeldelser af bogen, hvor folk var elleville med bogen så. Så i december begyndte jeg, at høre bogen på Mofibo, og jeg var hurtig meget vild med bogen.

Elle Kennedy har en skrivestil som jeg rigtig godt kan lide. Hun skriver på en meget frisk og fræk måde som gjorde at jeg blev fanget. Elle Kennedy veksler imellem den kvindelige og mandelige hovedrolle. Det er en skrivestil som jeg rigtig godt kan lide, da det giver en spændende vekselvirkning, hvor man netop følger en bestemt person der hvor det er mest relevant at følge personen.

Hannah og Garrett er spændende, sympatiske og sexede hovedroller at følge. Præmissen for deres aftale er kommisk og selvom man hurtigt kan regne ud hvad der sker gør det ikke noget for selve lysten til at læse om dem.

Da jeg læste bogen havde jeg netop læst Absolute beginners som jeg var virkelig vild med, og på mange måder minder de to serier også om hinanden. Hvilken en der er bedst er svær at sige, men hvis man kan lide at læse New Adult vil denne bog også være værd at læse.5stjerner

