IMG_0126

Disse bøger har ikke nået som helst at gøre med selve indlægget, men er med for at skabe blikfang.. 

Så er jeg tilbage igen..

Jeg havde i slutningen af juni besluttede mig for at holde en blog pause. Det var der mange grunde til. Bl.a. var der et speciale som skulle færdiggøres og meget andet.

Men en af grundene til at jeg valgte at holde en pause var træthed. Træthed over, at skrive blogindlæg om bøger jeg havde læst, og som jeg egentlig ikke altid havde den store holdning til. Derudover var/er jeg i en bog, hvor jeg støder på rigtig mange bøger som gør at jeg mister lysten til at læse.. Ja det er virkelig træls.

Derfor har jeg brugt denne måneds tid på at tænke på, hvad der skulle ske af nyt på bloggen. For jeg synes stadigvæk det er et rigtig hyggelig fællesskab at være en del af. Jeg har bl.a. besluttet der skal være færre rene anmeldelser af bøger, og flere indlæg om strøgtanker og temaer omhandlende bøger og mig. Ligeledes vil jeg prøve at lade være med at spørge efter så mange anmeldereksemplarer, da de ofte stresser mig – specielt hvis det er bøger som er dødkedelige.

Den næste stykke tid bliver bloggen nok også lidt forsømt. Jeg skal op at forsvare mit speciale i slutningen af august. Flytte ud af min lejlighed i begyndelsen af september, flytte i anden lejlighed til oktober, og alt imens dette skal jeg også søge job. Men et lille frirum bliver der dog til i midten af august når jeg tager et lille smut til London, hvor jeg ikke har været i 3 år.

 

