Så er det snart at det begynder. Jeg vil løbende opdater her på bloggen og på min Instagram profil @cruskjaer..

image
13:56: Så er det snart og jeg begynder med en kort bog, nemlig Calendar giro februar.. God readathon
15:11: Jeg har nu læst i lidt over en time. Jeg har ikke sovet voldsomt meget i nat så det kan mærkes. Nu står det på hjemmebagt chokoladekage
image
18.10: Så er aftensmaden spist, den bestod af pizza lavet på pitabrød. I mens hørte jeg lidt af Kirsten Walter biografien. Nu står det på Barndommens gade og lidt håndbold i fjernsynet.
image
19:50. Jeg er kommet godt i gang med Barndommens gade som virkelig har et fantastisk smukt sprog og som tydeliggør hvorfor T(ove) Ditlevsen er en vores største forfattere
image
21:56. Kan godt mærke jeg ikke har sovet meget sidste nat. Overvejer at få en lur på et par timer når jeg har nået side 100
23.16: Bliver nødt til at få lidt søvn..
5.33: I går faldt jeg i søvn til Tove Ditlevsens poetiske sprog. I dag fortsætter jeg på bogen som det vist sig tog længere tid end forventet at læse.
10.40: Er i gang med biografien om Kirsten Walther. Imens maler jeg i en af mine utallige malebøger. Det er dejligt at lave noget andet en koncentrere sig om at læse
image
13.00: Sidste time af readathon er i gang og jeg begynder på Audreys verden som jeg godt ved jeg ikke bliver færdig med
image
13.53: Jeg er nået til side 56 i Audreys verden. Det har været et interessant læsedøgn. Barndommens gade kom til at fylde langt mere end jeg troede. Den var rigtig god, men til trods for de små 200 sider var den lang, dette skyldes til dels den lille skrift og den meget poesi i sproget. Uden jeg egentlig var klar over det i udvælgelsen af bøger kom de alle til at handle om kvinder med lav selvværd. Jeg var rigtig glad at jeg havde valgt forskellige læseformer denne gang, e-bog, lydbog og almindelig bog. Kirsten Walther biografien overraskede mig positivt, men det gjorde de andre bøger også. Tak for et god readathon..

