Tags

,

readathon2016Uh så er det lige om snart igen, at der er readathon. Hvis du følger andre bogblogger har du nok hørt om det, men ellers er det et døgn, hvor man over hele verden dedikere sin tid til læsning af skøn litteratur.

Det her er tredje gang jeg deltager og jeg har glædet mig meget denne gang. Jeg har gjort mine erfaringer de to forrige gange. Foreksempel er det vigtigt for mig ikke at stresse over hvor meget andre læser og hvor lidt jeg selv læser – jeg er nemlig ikke sindsyg hurtig til at læse. Jeg har valgt en lille stak bøger og må se hvor meget jeg får læst. Jeg har også gjort den erfaring at det er godt at vælge lidt forskelligt så det ikke bliver for ensformigt.

Jeg har valgt en lydbog af 3 timer som er en biografi omhandlende Kirsten Walther, jeg har valgt en lydbog, fordi jeg tror det vil være godt når jeg er ved at være lidt træt og jeg så kan sidde og male. Barndommens gade er valgt, da jeg alligevel skal have den læst til en læsegruppe, Audreys verden har været længe på min bogreol og nu skal det være. Den sidste bog er på min ebogslæser og er er Februar i serien Calendar Girl. Jeg er spændt på, hvor meget jeg får læst, men glæder mig til at bruge et døgn på at læse..

Uden mad og drikke duer helten ikke, og der er også købt lidt snacks ind, bla. oreo kiks, vindruer, chokolade og popcorn. Så er det bare om at blive lørdag kl. 14.00

Du kan følge mig på Instagram og her på bloggen. Under #readathon og #ruskjaersboeger

