Tags

, , ,

21 forbudte kysJeg vil godt allerede nu indrømme at denne bog IKKE faldt i min smag, og det er der rigtig mange grunde til..

Kort fortalt omhandler det to personer som er forelsket i hinanden – problemet er bare at hun er under atten og det han er midt i 20’erne. På mange måder synes jeg parret i dybt ucharmerende. Udover jeg synes hovedpersonen er dybt irriterende og giver alle andre skylden for at hendes liv er lidt noget lort, men ikke tør at konfrontere hendes dybt kakirede sexhungrende mor, så virker det bare lidt som en ny Lolita der forelsker sig i en ældre mand. At manden så egentlig kun er 8 år ældre end hende får man at vide lidt for sent. For bogen gør egentlig at jeg får indtrykket at han er meget ældre og faktisk lidt klam ved at forelske sig i en der er langt yngre. Hvad de egentlig ser i hinanden har jeg svært ved at se, men dette skyldes måske at jeg ikke kunne lide dem. Deres evindelige hjerter i alt blev også irriterende for mig, og hende halskæde hun konstant skulle røre ved blev også en kende for meget for mig. Hendes mor er virkelig karikeret og måske lige i overkanten af sindsyge – ja hun skal nok til en psykolog, men hendes afhængighed af mænd er voldsom og hendes mangel på omsorg stærk alarmerende.

Jeg synes bogen kommer med så mange problemer, men man ved alligevel godt hvad det ender med. Jeg har tidligere læst Nat efter nat af Lauren Blakely som jeg synes var en langt bedre bog, men også MEGET mere erotisk. Derfor havde jeg også forventet noget mere af denne bog som den desværre ikke indfriede.

Beskrivelse i følge forlaget (Ikke helt enig i beskrivelsen) Er det muligt at nøjes med mindre end den helt store kærlighed? Da jeg så ham første gang, slog jeg det hen. Jeg overbeviste mig selv om at det bare var et crush og at det ville gå over. Det gjorde det ikke.

21 forbudte kys er en vidunderlig bog om den 17-årige Kennedy, der forelsker sig i sin mors agent. Det er en historie om at være ung og forvirret og om, at forsøge at finde en mening og et holdepunkt i en ellers kaotisk tilværelse. Ikke mindst er det en historie om forelskelse – den helt store, altoverskyggende slags.

1/5

Tak til Flamingo for ebogen..

 

 

 

