Tags

,

IMG_1356Marts blev en måned, hvor jeg fik læst rigtig mange bøger, dette skyldes tildels, at jeg begyndte at høre lydbøger, men også fordi jeg læste så mange fantastiske bøger, selvom måneden startede med en dårlig læseoplevelse. Jeg er desuden vildt stolt af, at jeg endelig blev færdig med Hende du forlod

Hvilke bøger har jeg læst?

Harry Augusts første femten liv af Claire North

After Lykken af Anna Todd (delvist læst i marts)

Harry Potter og fangen fra Azkaban af J.K Rowling (lydbog)

Det blå dyb af Jennifer Donnelly (lydbog/bog)

Dublin Street af Samantha Young

Lad ulvene komme af Carol Rifka Brunt (lydbog)

Hende du forlod af Jojo Moyes (delvist læst i marts)

Troldkarlens hat af Tove Jansson (lydbog)

Pigen uden navn af Christina Baker Kline

21 forbudte kys af Lauren Blakely (delvist læst i marts)

Hvilke bøger var bedst? Det var Pigen uden navn, jeg tror det er den bedste bog, jeg har læst i år. Den var virkelig en smuk oplevelse.

Hvilken skuffede mig mest? Jeg havde købt Harry Augusts første femten liv, da man hos Arnold Busck kunne få 50% på en bog, hvis man kom med en brugt bog. Jeg synes bogen lød rigtig spændende, og den var også rigtig spændende, men som det skred frem blev jeg mere og mere skuffet over bogen, og den tog mig også 14 dage at læse igennem.

Hvilken bog overraskede mig mest? Pigen uden navn overraskede mig meget, jeg havde regnet med at den var god, men jeg var dybt overrasket alligevel. Eller overraskede Dublin Street mig også possiv.

Hvordan har marts været? Marts har været bogmæssigt fantastisk. Jeg fik øjnene op for, hvor dejligt det er at høre lydbøger samtidig med at man sidder og maler i malebøger, og det gjorde også at jeg fik lyttet til en masse. Specielt fantastisk var det at høre Harry Potter og fangen fra Azkaban.

Hvad forventer jeg i april? April er allerede begyndt og den første bog er næsten slut. Som altid glæder jeg mig til at læse Harry Potter, men i denne måned skal jeg læse Fornuft og Følelse af Jane Austen og håber den bare er lidt bedre end Northanger Abbey. I slutningen af april er der Readathon og jeg glæder mig meget. Hvad jeg skal læse har jeg ikke helt besluttet endnu, men jeg har en ide om det. Jeg har i hvertfald erfaret at det ikke skal være i samme genre alle bøgerne og jeg bare skal nyde det og ikke stresse og at jeg ikke når så mange bøger.

