Tags

, , ,

dublinstreetDublin Street er en bog i den genre som smagsdommer ville sige var dårlig litteratur, og det kan godt være det ikke lige er et nyt mesterværk, men jeg elskede at læse denne e-bog.

Bogen er i den letter erotiske genre, der er masser af sex, kærlighed osv. og det er på intet tidspunkt overraskende hvad der sker, og det er nok også set før, men alligevel blev jeg fanget af historien. Bogen er skrevet i en let tone, som fangede mig hurtigt, jeg kom hurtigt til at kunne lide personerne, og var trods forudsigeligheden spændt på hvad der skulle ske.

Dublin Street er udgivet af Forlaget Flamingo som udgiver erotiske- og kærligheds bøger, og på mange måder har jeg lidt svært ved at forstå, hvorfor der skal være endnu et forlag til det når man også har Harper Collins (Harlequin) som udgiver bøger som minder meget om dette forlag.

Dublin Street tilfører ikke noget nyt til genren, men jeg var alligevel glad for at læse bogen, og hver bog behøver vel heller ikke at opfinde den dybe tallerken? Det kan virke meget komisk i denne bog som i andre bøger af samme genre at heltinden altid er samme lidt uskyldige type, og helten er en rig, lækker og meget erfaren personen. Hvis man kan leve med den kliche vil man også kunne lide denne bog.

Tak til Flamingo for anmeldereksemplar.

Beskrivelse..

Amerikanske Jocelyn flygter fra sin tragiske fortid i USA og slår sig ned i moderens hjemland, Skotland. Alt er fint indtil Jocelyn flytter ind i en lejlighed på Dublin Street – og møder en mand, som vender op og ned på hendes skærmede tilværelse.

Forretningsmanden Braden Carmichael er vant til at få det han vil, og han vil have Jocelyn. Han foreslår en ”ordning” som vil tilfredsstille dem begge. Men da Jocelyn indser at Braden ikke vil nøjes med grænseløs, overvældende lidenskab, skal hun gøre op med sig selv, om hun er klar til at sænke paraderne og lade hemmelighederne komme frem i lyset …

