Tags

,

IMG_1333

Jeg har været rundt på min reol og finde forskellige bøger som handler om kærlighed, og ja det var svært at vælge nogle bestemte bøger, men med en enkelt undtagelse er det alle bøger jeg har læst..

Lisa Klaypas’ Sommernattens hemmeligheder er en del af Wallflower serien, hvor man følger 4 unge kvinders jagt efter kærlighed i 1800-tallet. Bøgerne er både kærlighedsromaner og erotiske romaner, og er bestemt værd at læse.

Perkins’ serie hvor Anna og det franske kys er den første er super romantiske, og jeg bliver altid i godt humør når jeg tænker tilbage på min læsning af disse tre bøger.

Emily Bronës roman “Stormfulde højder” er en klassiker, desværre har jeg aldrig læst den, men er bestemt på min tbr-liste..

Anna Todd har lavet fanfiction serien After, inspirreret af Harry fra Onedirection og Twilight. I denne serie er der fuld fart på, men samtidig masser af kærlighed og en god historie.

Jojo Moyes har skrevet rigtig mange gode kærlighedsbøger, men den bedste er helt klart Mig før dig som jeg har læst to gange, og som rørte mig meget også anden gang. Filmatiseringen kommer snart i biografen, og ja jeg glæder mig. Det er en super sød og romantisk bog som bare skal læses.

Den sidste bog er den utimative kærlighedsroman som har inspireret bøger og film og meget andet. Dette er kærlighedsromanen nr. 1. Det er selvfølgelig “Stolthed og fordom” af Jane Austen.

love

Det bliver vist min “hotte” date for i aften

