Tags

, ,

hvideløgneI dag anmelder jeg en bog, som jeg egentlig synes var udmærket, men alligevel ikke helt fangede min interesse.

Handling..

Sloane Locke har levet et overbeskyttet liv, hvor hendes far og brødre altid har passet på hende. Men da hun fylder 21, og altså myndig i USA, vil hun have det anderledes, hun vil sprede sine vinger ud. Det gør hun ved at få en tatovering. I tatovørbutikken møder hun Hemi Spencer. Hemi Spencer har en mission, og intet kan stoppe ham. Lige indtil han møder Sloane som ændre alle hans tidligere holdninger og får ham til at slå tvivl om sin mission. Men hvad sker der når Sloane opdager hans motiv, og kan kærligheden overleve alt?

Bedømmelse..

Bogen var udmærket, men det er heller ikke en hvor jeg står tilbage med en WOW fornemmelse. Det var ok læsning, men heller ikke mere. Bogen er let at læse, den er ikke voldsom kompliceret og man bliver ikke voldsomt overrasket. Og dog, uden at røbe slutningen af bogen vil jeg godt røbe at der sker noget som jeg ikke lige havde set komme. I bogen bruges ofte udtrykket “at brede sine vinger ud”, men hvor blev jeg dog træt af at høre det udtryk konstant, ja det mindede mig meget om at læse “Fifty Shades of Grey” hvor Ana konstant taler om sin indre gudinde. Bogen er lidt erotisk, men det er ikke voldsomt, så sarte sjæle kan også læse bogen.

Hvem vil jeg anbefale bogen til?

Hvis du godt kan lide den lettere erotisk genre vil den være perfekt, også hvis du bare vil læse en bog som ikke er kompliceret, men bare er læsning for fornøjelsen er den også fin.

Bogen er kun tilgængelig som e-bog

Tak til Flamingo for anmeldereksemplar.

3/5

