Tags

,

I dag vil jeg fortælle om nogen af de bøger som jeg i år har læst, og jeg simpelthen må anbefale andre, at ønske sig i julegave, de er bestemt en læsning værd. Jeg har læst alle bøgerne, så selvfølgelig vil jeg anbefale den til alle på 28 snart 29 men ellers skriver jeg hvem der vil kunne lide bogen.

storesmaaloegne

Store små løgne slugte jeg i forsommeren, det var en ekstrem spændende bog, hvor jeg konstant sad og vendte sider fordi den er så spændende, der sker så mange sindsyge ting, og jeg tænkte hele tiden nu kan det ikke bliver værere og jo det kunne det. Jeg vil anbefale den til alle som godt kan lide hverdags romaner, hvor ondskaben og løgnene lige pludselig tager overhånd. Målgruppe må være kvinder +20midnatsrosen

Midnatsrosen læste jeg i min sommerferien, det er en slægtsroman, hvor man får indblik i de finere kredses løgne og snobberi. En god bog til alle der kan lide slægtsromaner, men nok mest +30

 

IMG_1147 (2)

After (Mødet) – Anna Todd – dansk udgivelse: 2015 – 543 sider – People’s Press

Denne tykke ungdomsbog fik jeg kendskab til i forsommeren, det er fanfiktion, som minder lidt om Twilight og Fifty Shades of Grey, men alligevel mere spændende. Dette er en Young-adult med en delt erotiske scener så +15 til piger

IMG_0089 (1)

En af de nok mest hyppede romaner i foråret Anna og det franske kys.. Det er første del af en triolog og det er en rigtig god serie, som man SKAL læse hvis man elsker YA og en sød og romantisk historie.. Den foregår i Paris og der havde jeg bare lyst til at komme til efter jeg havde læst bogen.. Piger +13IMG_0951

Den erotisk genre er meget kritiseret for dårlig litteratur, men jeg synes Wallflower serien hæver sig over den gennemsnitlige bog i denne genre. Bogen er erotisk, men der er også meget kærlighed og en spændende beskrivelse af den historiske periode i overklassen, hvor der var mange regler og traditioner som vi i dag ikke er underlagt. IMG_1243

Verdens Vinter er en af de bøger det har taget mig længst tid at læse for den er meget tyk, men den er virkelig fantastisk, den er super spændende og giver en rigtig god forståelse for hvad der skete før under og efter 2. Verdenskrig. Bogen er til alle historieelsker, som gerne vil læse en bog af virkelig høj klasse, men det er en god ide at læse Giganternes Fald først.

Billedet stammer fra saxo.com

Jeg er normalt ikke meget for fantasy og troede heller ikke denne bog var noget for mig, men jeg blev nysgerrig pga. forsiden, som bare er sindsyg smuk, historien er rigtig god, og sætter egentlig nogle rigtige spændende problemstillinger op, bogen er egentlig ikke Fantasy men mere Science Fiction i et dystopisk rige..

Det var mine ideer til bøger som det bestemt er værd at give til sine nærmeste.. Rigtig god jul og husk min Giveaway..

 

