Tags

, ,

Det er ved at være et stykke tid siden jeg læste denne bog, men derfor skal I ikke snydes for en anmeldelse.

Beskrivelse..

Sam og Hannah møder hinanden til en fest, sommeren inden studierne starter. De to har samme mål, de vil miste deres mødom inden de starter på universitetet. Men det er ikke så let, som det lyder. For der er mange forhindringer på vejen når man stadigvæk er teenager, og man har venner som både vil en det godt og knap så godt. Den gensidige kærlighed til hinanden er der, men er det nok?

Bedømmelse..

Det er en rigtig sjov og hyggelig bog, om sommeren inden man skal starte på college, om den første rigtige forelskelse, og så den første gang..

Jeg nød, at læse bogen for den er rigtig god, man er i godt selskab, men den er måske også hurtigt glemt.

Hovedpersonerne er dejlige personer, som har gode og dårlige venner. Meget virker som noget man har set i tonsvis af amerikanske teenagefilm, så hvis man kan lide det vil man også kunne lide denne bog.

Til tider blev jeg ret irriteret over oversættelsen som jeg synes virkede forstyrrende, der meget der var fordansket til danske forhold, hvor jeg tænkte: “Nej” det sker ikke i England.. Jeg tror f.eks. ikke de ser Ole Lund Kirkegaard film sorry to say osv.
Men udover en dårlig oversættelse er det en god bog som er hyggelig at læse, måske bedre til lidt yngre læsere end mig..

IMG_1281

