Tags

, ,

Så er det lige om snart det er den 1. december og jeg glæder mig. December er altid en rigtig hyggelig måned for mig, da jeg både har fødselsdag og så selvfølgelig juleaften som jeg glæder mig til, men det er også hele den stemning som er i december jeg elsker. Jeg kommer egentlig ofte tidelig i julestemning, og så lidt mindre når først måneden begynder, det håber jeg ikke sker i år.

I år har jeg været på biblioteket og låne en masse julebøger. Jeg har lånt mange små historier, da jeg tror der er større chance for at jeg får dem læst. I år har jeg valgt, at jeg gerne vil læse “Tidsrejsen” som var årets julekalender på dr1 sidste år, og som jeg rigtig godt kunne lide. “Nissen” ville jeg også gerne have læst sidste år, men fik ikke gjort det, forhåbentlig sker det i år, den har jeg desuden fået fingrene i ved bogsalg på biblioteket i torsdags. Astrid Lindgren har altid stået for mig som den ultimative hygge og derfor skyndte jeg mig også at låne nogle af hendes julebøger. Da jeg var mindre elskede jeg at se Alle vi børn i Bulderby og Emil fra Lønneberg ved juletid, det var jul i gamle dage med en masse hygge.

Hvad skal I læse i december? Skriv hvis I har nogle foreslag til god julelæsning og så hvis det er nye udgivelser.

IMG_1284IMG_1285IMG_1286IMG_1282

