Tags

,

Jojo Moyes har igen udgivet en lille bog, denne foregår også i Paris, men er alligevel helt anderledes end “Honeymoon i Paris”

Beskrivelse..

Nell har aldrig været i Paris og hun har heller aldrig rejst med sin kæreste, så nu synes hun, at det er på tide. En romantisk weekend bliver dog pludseligt ødelagt, da kæresten ikke kan komme med, og så må Nell beslutte sig for, om hun skal alene afsted.

I “Alene i Paris” kommer vi med på eventyr, når Nell møder den spændende Fabien i storslåede Paris.

Bedømmelse.. 

Inden jeg læste denne lille bog/novelle var jeg lidt skepsis for var det et forsøg på at tjene hurtige penge på en meget lille bog, men den var rigtig hyggelig og til trods for at det er en lille historie er den bestemt værd at læse. Det er en sød historie om hvordan et tilfældig møde kan ændre alt. Nell er en dejlig hovedperson som virkelig havde set frem til en romantisk weekend med sin kæreste og så brænder han hende af. Men Nell oplever en masse og mon ikke weekenden bliver ret fantastisk uden hendes kæreste. Bogen er bygget op som en rigtig chicklit med den lettere hjælpeløs kvinde som er blevet brændt af og hvor alt går galt – indtil at alt går godt.

Hvem vil jeg anbefale bogen til?

Jeg vil anbefale bogen til alle der gerne vil læse en hurtig chicklit bog, en bog med en sød fortælling, men alligevel en bog med indhold. Hvis man kan lide Jojo Moyes eller Sophie Kinsella tror jeg også denne bog vil falde i ens smag.

God læselyst

4/5

IMG_1237

