Tags

,

Snot forkølet får jeg lige skrevet et lille indlæg om Bogforum som finder sted i weekenden.

For mig er det anden gang jeg skal med, og første gang som bogblogger og bognørd. Jeg glæder mig rigtig meget, selvom min forkølelse har sat en dæmper på glæden.

Jeg har allerede printet mit program ud, da jeg for to år siden glemte at gøre det, og derved ikke kunne huske, hvad jeg egentlig ville se når jeg var derovre. I år regner jeg med at være der fredag og lørdag, da jeg om søndagen drager mod Jylland igen. Jeg skal høre lidt forskellige forfattere, men også Danmarks biblioteker kommer, men ellers mærke stemningen og så måske købe lidt bøger. Jeg glæder mig meget til at se Nadia Plesner igen, men ellers er der Kim Leine som fortæller om “Afgrunden” Venessa Joy Hobbs som jeg læste i vinter kommer også, og så kommer Svend Brinkmann og fortæller om diagnoser, så ham glæder jeg mig også til at høre. Men ja der er mange forskellig, lidt svenske også som f.eks. Jan Guillou, Camilla Läckberg og Liza Marklund.

Men jeg skal ikke kun på Bogforum, imens jeg er i København. Jeg skal bl.a. i teateret og se “Romeo og Julie” og så skal jeg på Nationalmuseet og høre om “Moden i Matador” det sidste er jeg meget spændt på, da jeg har en stor forkærlighed og interesse for Matador.

Men I skal nok høre mere om min tur når jeg kommer hjem igen. Nu vil jeg forsøge, at blive lidt mere rask inden torsdag, hvor turen går til København.

Bogforum15-01c1Midt

