Tags

,

Oktober blev en måned, hvor jeg faktisk synes jeg fik læst en del. Det blev i hvertfald til en masse tykke bøger.

IMG_1250

Jeg begyndte måneden med at fortsætte læsningen af Jojo Moyes helt fantastiske bog “Mig før dig” jeg havde læst den for 1 1/2 år siden, men læste den igen i forbindelse med Read a long.

I begyndelsen af måneden havde jeg sat mig for at læse “Verdens Vinter færdig. Det er en fantastisk bog, men også meget tyk, jeg er dog pavestolt over endelig at få læst den færdig.

7 dage var en bog der handlede om mobning og den var hård at læse, men hurtigt at læse.

“Alene i Paris” er en ny Jojo Moyes bog som jeg fik læst på en eftermiddag. Den er en lille fin bog, som jeg egentlig synes er bedre end “Honeymoon i Paris” men den er også helt anderledes.

Til Readathon fik jeg læst tre bøger; “Hold me closer”, “Næsten 19” samt “Vores død” de to sidste var egentlig ret ens. De var nogle gode bøger at læse i dette læsedøgn.

Efter “Read a thon” begyndte jeg på “Alt det lys vi ikke ser” en bog som jeg virkelig har haft kæmpe store forventninger til, men som overhovedet ikke blev indfriet. Jeg er slet ikke færdig med bogen, og jeg er spændt på om jeg overhovedet bliver det.

I denne måned udkom Anna Todds tredje roman i serien “After” en ordentlig mursten på 767 sider. Hvad jeg synes om bogen må i læse om senere når den bliver anmeldt.

I denne måned har jeg også fået læst to e-bøger. “Romeo og Julie” og “Jeg er her stadig. Romeo og Julie er i forbindelse med at jeg i næste uge skal til København og ind i Skuespilhuset og se Romeo og Julie så jeg synes det ville være fedt at kende lidt mere til stykket. Det var en ret speciel oplevelse, men mere om det når jeg får anmeldt stykket.

“Jeg er her stadig” var derimod en rigtig positiv oplevelse. Jeg havde fået den til anmeldelse og kunne ikke vente med at læse den, så fik den læst i løbet af et døgn.

November i bøger

I begyndelsen af november drager jeg mod København til Bogforum og har en forventning om at få læst en del i forbindelse med turen derover og imens jeg er der. Hvad jeg får læst ved jeg ikke, for jeg har så mange bøger – og jeg vil gerne læse dem alle sammen med det samme.

jeg er her stadigIMG_1235

