Tags

, ,

Så er jeg kommet til den sidste bog som jeg fik læst til Readathon.. En bog som overraskede mig positivt..

Beskrivelse..

Callie bliver chokeret, da hendes veninde Ivy pludselig flytter ind over for hende efter hovedkulds at have forladt byen tre år tidligere. De to piger genoptager deres venskab, og pludselig er Callies sommer fuld af farver, fester og drenge. Allerede den første dag kaster Ivy sin interesse på Callies lækre klassekammerat, Kurt, der har en mørk fortid. Men noget i pigernes egen fortid kaster lange skygger ind over nuet, og langsomt begynder tingene at køre helt af sporet …

Bedømmelse..

Det er en bog som virkelig overraskede mig. I begyndelsen var jeg noget forvirret over alle de forskellige synsvinkler og hvem der lige var hvem, men jeg læste videre selvom jeg også var ret træt efter readathon og havde lidt vanskeligt ved at hitte rede i hvad der skete. Bogen var nemlig spændende og ret mystisk, for hvad var det der skete for tre år siden inden Ivy tog af sted, og hvilken ulykke er det der er sket, og hvad er egentlig sandt. Afslutningen på bogen overraskede mig meget. Samtidig med at det var lidt forvirrende var det bare også utrolig interessant.

Hvem vil jeg anbefale bogen til?

Jeg vil anbefale bogen til folk der kan lide Young-Adult og dem der kunne lide at læse “Vi var løgnere (se anmeldelse her) og forfatterens anden bogen 40 ting du skal vide (om at leve) (se anmeldelse her) Det er en lidt mere dyster bog end mange andre YA men hvis man vil læse det vil man også kunne lide denne bog.

Dette er et anmeldereksemplar fra Forlaget Alvilda 

wpid-wp-1445155691926.jpeg

