Tags

, ,

Denne bog begyndte jeg Readathon med og det var et rigtig godt valg..

Beskrivelse..

Tiny fra WILL GRAYSON will grayson er tilbage – større end nogensinde!
Pas på, eksfyre. Af vejen, homofobiske highschooltrænere. Tiny Cooper har noget, han gerne vil sige – og han har tænkt sig at gøre det med en sang.
En roman fuld af (k)ærlighed, humor og storslåede musikalske optrin skrevet af den prisvindende ungdomsforfatter David Levithan, som sammen med John Green stod bag bestselleren WILL GRAYSON, will grayson.

Bedømmelse..

Det er en sjov og komisk roman opbyggede som en musical. Den er meget kort at læse, og det er ok. Til tider synes jeg dog bogen bliver lidt trættende fordi Tiny er lidt for højtflyvende og energisk. I et afsnit følger man Tiny som springer ud, og det er et ret godt afsnit som jeg var rigtig glad for. Men der var også meget som jeg synes var lidt kedeligt bl.a alle de sange som der nu er i en musical, de passer bare ikke rigtig ind i en roman.

Jeg har for tidligere læst Will Grayson, Will Grayson (anmeldt her) som denne bog bygger på, meget af handlingen får man egentlig allerede i Will Grayson, Will Grayson så der er ikke meget man bliver overrasket over.

Hvorfor skal jeg læse denne bog? Du skal læse denne bog, hvis du gerne vil være underholdt og gerne vil vide lidt mere om Tinys historie end du fik at vide i Will Grayson, Will Grayson.

Minder om: Det er egentlig svært lige at komme i tanke om nogen bøger den lige minder om, men det er da en god ide at have læst Will Grayson, Will Grayson først. Men hvis du elsker musicalgenren vil du sikkert også kunne lide denne bog.

3/5

Tak til Politikens Forlag for dette anmeldereksemplar

wpid-wp-1445096273672.jpeg

