Tags

,

Det er snart længe siden jeg læste “Girl Online” men den fortjener helt klart en anmeldelse her på bloggen.

Beskrivelse..

Penny blogger om sit liv på “Girl Online” – hun skriver om drenge, kærlighed, skolen, veninderne, familien og de angstanfald, der er ved at overtage hele hendes liv.

Da angstanfaldene bliver rigtigt slemme bliver Penny sendt til New York og her forelsker hun sig i skønne Noah. Men det kommer til at vende op og ned på alt og sætte Pennys anonyme blog i fare. Mister hun nu alting?

Bedømmelse..

På Goodreads skrev jeg følgende: “Det er bare en bog man kommer i godt humør af og får lyst til milkshake, selvom jeg ikke kan lide milkshake” efter jeg havde læst bogen. Dette rammer meget godt min oplevelse af at læse bogen. Det er ikke en bog som gør et vildt dybt indtryk på mig, men den er bare utrolig hyggelig at læse. Den har en varme som jeg virkelig godt kunne lide. Den minder mig lidt om den oplevelse jeg har, når jeg har læst Stephanie Perkins romaner (Anna og det franske kys osv.) Bogen foregår omkring jul, og jeg kom også lidt i julestemning ved at læse bogen. Det er ikke en bog der på nogen måder tilfører noget nyt til YA- genren, men er alligevel et godt bekendtskab, hvis man vil læse en hyggelig bog, uden de helt store dramaer.

4/5

Girl Online

