14.04 Har netop fået fri fra arbejde og venter på at komme hjem og begynde readathon.
Jeg har fået fingre i den nyeste Nesbø, håber lidt at læse den, men nu må jeg se.
image
14a.m.b.a.49: Så er der spist frokost og teen er kommet på termoen, og ynglings kruset er fundet. Jeg begynder med Hold med closer.
image
17.35: Første bog er læst. Hold me Closer, en fin lille historie. Som det var fint at begynde med. Jeg tror jeg vil begynde på aftensmad også fortsætte med Næsten 19 bagefter.
image
19.50: Jeg er kommet godt i gang med Næsten 19, som virker god. Her kl. 20 kommer der Downton Abby på Dr1 og det skal jeg se, så en times pause fra læsningen, men chipsene er fundet frem
22:56: Jeg er lidt over halvvejs i Næsten 19, men kan også mærke trætheden melde sig, da jeg vågnede kl. 5.30 i morges
image
7:55: Så er jeg vågen og klar til sidste etape, dejligt med en god nats søvn. Desværre er min ondt i halsen ikke blevet bedre i løbet af natten.
10.05: Jeg er netop blevet færdig med Næsten 19 som var en udmærket bog, men også var lidt kliché fyldt. Om lidt begynder jeg på Vores død, den bliver sikkert den sidste bog jeg kan nå.
image
14.01: Så er Reda a thon færdig. Jeg fik læst to bøger færdig og mangler 30 sider i Vores død. Det har været et hyggeligt døgn, og er positiv over hvad jeg har nået. Til næste gang vil jeg nok vælge bøger af forskellige genre, da de mindede meget om hinanden. Nu går turen ned til Føtex for at hente den kommende bog i After serien som kom til mig i fredags. Tak for et godt døgn i læsningens tegn.
image

