Read-a-thon

På lørdag begynder Read-a-thon, for mig er det anden gang jeg deltager. Sidste gang blev jeg lidt stresset af at se, hvor hurtigt alle andre læste, det vil jeg så forsøge ikke at gøre denne gang, men bare nyde det at dedikere en helt dag til læsning.. Jeg har endnu ikke besluttet, hvad jeg vil læse, men har tænkt at tage det som det kommer, i øjeblikket er jeg ved at læse “7 dage” og hvis jeg ikke er færdig med den skal den ihvertfald gøres færdig. I de kommende dage vil jeg ud og købe lidt snack til at gøre døgnet endnu bedre.

Jeg vil opdatere her på bloggen men ellers på Instagram og Facebook under #readathon og på min Instagram profil som du finder til venstre her på bloggen

123

4 tanker om “Read-a-thon

  1. det bliver sådan en fin dag! Og man skal aldrig lade sig stresse af andre, men bare nyde at læse i det tempo, man selv har det bedst med. Jeg håber du får et godt døgn – jeg glæder mig til at følge med 🙂

    Like

Skriv en kommentar