Tags

storesmaaloegneSøndag den 25. oktober er det et år siden jeg skrev mit første indlæg på Ruskjærs bøger. Det har været et år med en masse spændende oplevelser, hvor bøger virkelig har været en stor del af mit liv, og glæden ved bøger bare er blevet større dag for dag.

I den anledning udlodder jeg “Store små løgne” som jeg læste i forsommeren og som virkelig har været en kæmpe oplevelse for mig at læse. Da jeg jeg læste den i sin tid, sad jeg konstant med det problem at jeg ikke turde at læse den fordi den var for spændende, men samtidig med kunne jeg ikke vente med at læse hvad der nu skete. Du kan læse min anmeldelse af bogen her

Til bogbloggertræffet i september fik jeg et eksemplar, men jeg havde allerede et, så I får mulighed for at få et eksemplar af en af de bedste bøger jeg har læst i 2015.

Det eneste du skal gøre for at deltage er at følge min blog enten via Bloglovin eller Facebook, og så skrive en kommentar under dette indlæg, hvor du skriver, hvilken bog der har været din bedste oplevelse nogensinde..

Vinderen trækkes søndag den 25. oktober efter kl. 18. så hold øje med om du er den heldige vinder.

