Tags

, ,

Lille krimi, men det gør bestemt ikke noget..

Beskrivelse..

Olav arbejder som lejemorder og knytter sig som regel ikke til andre mennesker – men den dag han virkelig forelsker sig, får han for alvor et problem. For den kvinde som han forelsker sig i er sin chefs kone, og det er hende han skal slå ihjel, men hvad gør man som lejemorder når man er forelsket i sit offer og egentlig er blød som smør?

Bedømmelse..

Jeg er normalt ikke specielt vild med krimier, men denne krimi, var faktisk rigtig god, den fangede mig hurtigt. Jeg havde aldrig læst noget af Jo Nesbø, men blev faktisk ret vild med hans skrivestil som jeg synes er ganske humoristisk. Hovedpersonen er en dejlig person til trods for hans erhverv. Den har en lidt mærkelig slutning, men det må du jo læse dig til..

En bog jeg helt klart vil anbefale, hvis du enten elsker krimier eller gerne vil elske krimier om ikke andet fordi den er kort, og fordi det er et godt sted at starte.

4/5
IMG_1213

