Tags

, ,

September blev ligesom de seneste måneder et overflødighedshorn af nye bøger, specielt trak anmeldereksemplarer og ikke mindst bøger fra Bogbloggertræffet i weekenden.

Da der er så mange bøger vil jeg kun fortælle om under hvert billed og kun de bøger som jeg rent faktisk har haft tid til at se hvad var.

IMG_1234

7 dage, Vores død og Næsten 19 er anmeldereksemplarer fra Forlaget Alvilda, Jernprøven, Det blå dyb og Wonder er overrraskelses gaver fra Forlaget Alvilda, 7 døgn for os er en gave fra bog-vlog, da jeg er blevet fast blogger der. Magikerens lærling og Ligge i grønne enge er byttebøger fra Arnold Busck, Conquistadora er anmeldereksemplar fra Plusbog og som er anmeldt her på bloggen. Sæt en vagtpost ud købte jeg i Føtex til kun 40 kr. i anledning af deres fødselsdag

IMG_1227

Alle disse bøger fik jeg til Bogbloggertræffet. Jeg er igang med Mig før dig som jeg før har læst. Store og små løgne havde jeg i forvejen så mon ikke det bliver til en giveaway her sidst på måneden..

IMG_1233

Tre bøger som jeg købte har en anden blogger på bogbloggertræffet. William Shakespeare Skuespil er en del af min udfordring i at komme udenfor min comfortzone og læse lidt klassikere.

harlanvcoben

Seks år er allerede anmeldt på bloggen og er et anmeldereksemplar fra Gads Forlag

IMG_1235

Til november skal jeg til København, hvor jeg bl.a. skal ind og se Romeo og Julie i Skuespilhuset, hvilket jeg glæder mig meget til. Derfor har jeg købt Romeo og Julie som e-bog, og jeg er godt igang, men må tilstå det er ret specielt.

Tofu

I onsdags var jeg på posthuset og hente månedens sidste bog, som er endnu et anmeldereksemplar fra Forlaget Mellemgaard og forfatterne Dorthe Larsen og Jane Wraae

Så ja september blev en måned med rigtig mange nye skønne bøger, og min bogreol er blevet alt for lille. I oktober kommer der også lidt nye bøger, lidt anmeldereksemplarer, lidt købte bøger, bl.a. Isla og jagten på lykken og ikke mindst den illustreret udgave af Harry Potter og de vise sten.

