Hurtigt læst, hurtig glemt..Og undskyld for den virkelig negative anmeldelse, men der er desværre ikke så meget at stille op.

Beskrive..

Linda Ottaviani, 33-årig indretningsarkitekt, lever det søde liv. Når hun har lyst, er hun sammen med sin ungdomskæreste, den frihedselskende pressefotograf Alessandro. Men da Linda møder Tommaso, en fascinerende og stenrig diplomat, bliver de tiltrukket af hinanden og indleder en affære. Han er hendes diametrale modsætning: Hun er følelser, han er magt og kontrol. Hvem af de to mænd vinder Lindas hjerte?

Bedømmelse..

Denne bog var fra start en meget dårlig oplevelse.

  1. Fortælleren vælger at være 3. person altvidende person, hvilket gjorde mig meget træt af denne fortælling. Jeg vidste hvad Linda tænkte, jeg vidste hvad Tomaso tænkte, og jeg var fuldstændig ligeglad. Fortælleren bliver på tidspunkter bedrevidende og møj irriertende.
  2. Den handlede overhovedet ikke om det, der står på bagsiden.
  3. Alle personerne er pisse usympatiske.
  4. Lindas opgave med at renovere Tomasos hus fylder ALT for meget, ja jeg synes ihvertfald ikke det er så interessant at høre om indretningen af en gammel bygning i over halvdelen af bogen.
  5. Linda gør ikke rigtig et valg, det er valgt på forhånd.
  6. Hvis det er en erotisk roman skjuler den det godt.

Nej der er rigtig mange grunde til, at denne bog ikke faldt i min smag, og jeg må også tilstå, at jeg har svært ved at finde noget positivt. Den er heldigvis hurtigt læst, men ellers er det en stor skuffelse, som egentlig kunne været god, hvis den var bare lidt mere italiensk og mindre anstrengende.

1/5

Bogen er læst på min e-reader, derfor er billedet ret sort/hvidt

Bogen er læst på min e-reader, derfor er billedet ret sort/hvidt

