Tags

,

Da jeg var i USA i vinter læste jeg “Hvis jeg bliver” Nu har jeg fået læst fortsættelsen som jeg har været meget spændt på.

Beskrivelse..

Der er gået tre år siden den tragiske ulykke – og siden Mia forsvandt ud af Adams liv. Mia går på Juilliard i New York og har kastet al sin energi i celloen og den klassiske musik.Adam lever rockstjernelivet på USAs vestkyst med paparazzi og kendis-kæreste.Men ved et tilfælde mødes Mia og Adam i New York og har en enkelt aften sammen. Imens de udforsker byen, genopdager de fortiden og åbner deres hjerter for fremtiden – og for hinanden.

Bedømmelse..

Da jeg læste “Hvis jeg bliver” var jeg ikke voldsomt vild med den, den var sådan lidt midt i mellem. Desværre blev min oplevelse af “Da hun forsvandt” ikke bedre. Jeg kunne aldrig rigtig blive forgabt i historien. Det er virker rigtig godt at man i denne bog følger Adam. Han giver historien lidt mere kant om man ser mange ting fra hans side. Hvordan ulykken påvirkede ham. Jeg synes i en stor del af bogen at Adam er temmelig usympatisk. Han har tydeligvis taget berømmelsens værste følger med sig, men pludselig kan mødet med Mia bare forandre alt (?). Musik fylder rigtig meget også i denne bog, og det kan til tider være ret trættende for mig, som overhovedet ikke interesser mig for musik. Bogen er hurtig læst om man er i godt selskab.

Jeg vil anbefale bogen til folk der elsker chicklit og hvis du har læst “Hvis jeg bliver” er det næst et most at læse, hvordan det er gået Mia og Adam. Jeg vil sige, at man skal have læst 1’eren for egentlig at forstå meningen med denne bog.

3,5/5

da hun forsvandt

