Advarsel MANGE bøger vil forekomme i dette indlæg. I sommerens løb er det blevet til rigtig mange bøger og det til trods for jeg faktisk ikke har brugt ret mange penge på bøger, det er blevet til en masse genbrugsguld, byttebøger på IVA og i Arnold Busck og tre anmeldereksemplarer..

IMG_1208

Da jeg tog billedet havde jeg glemt to bøger så der er faktisk 36 bøger i alt!IMG_1209

Svøm med dem som druknede er et anmeldereksemplar fra Plusbog, en bog som jeg desværre kæmper lidt med. De andre stammer henholdsvis fra genbrugsbutikker og Arnold Buscks bytteserviceIMG_1210

Hul i hovedet er et anmeldereksemplar fra Alvilda, som jeg også har anmeldt her på bloggen. Smagen af honning er et anmeldereksemplar fra Forlaget Brændpunkt. Audreys verden er en af de få bøger som jeg har købt som ny. Den glæder jeg mig meget til at få læst. De øverste bøger er genbrugsguld til 2 kr stykket. De nederste er byttebøger IMG_1211

Disse bøger er en skøn blandning af bøger som jeg har byttet på IVA og i Arnold Busck og så bøger købt i genbrugsbutikker.IMG_1212Min mands hemmelighed har jeg købt i Netto til 50 kr. og jeg glæder mig meget til at læse den. Resten er henholdsvis byttebøger og genbrugsbøger

Det var alle mine bogkøb i juli og august. Det er blevet til ekstrem mange, men er utrolig stolt af hvor få penge jeg har brugt på dem. Min umiddelbare bedste genbrugsguldoplevelse tror jeg er Skyggen af Cody Mcfadyen som jeg købte for 5 kr. og som er en forholdsvis ny bog som jeg længe har tænkt jeg skulle læse.

Som altid ved jeg ikke hvilke bøger måneden byder, men det vil være meget mærkelig hvis ingen bøger blev indkøbt. Desuden har jeg fået en e-bogs læser som jeg har fået købt Irene Caos “Med syndig nydelse” som er en bog jeg indtil videre ikke kan anbefale.

De to bøger som jeg glemte på billederne er Hans Scherfigs “Frydenholm” og Vita Andersens “Hold kæft og vær smuk”. Begge til 5 kr. i genbrugen.

