Tags

,

Så nåede jeg til sidste bog i Maya Banks trilogi Surender

Beskrivelse

Chessy og Tate har været gift i mange år. I begyndelsen var deres forhold lidenskabeligt og altopslugende. Chessy underkastede sig Tate, og han fik hende til at føle sig begæret og elsket. Men med årene er Tate blevet mere og mere opslugt af sin virksomheds succes, og Chessy føler sig ulykkelig. Da Tate får følelsen af, at han vil miste hende, gør han sig klar til sit livs kamp. Hvis han får endnu en chance hos hende, vil han tage det hele. Alt. Men han vil give endnu mere tilbage  – evig kærlighed.

Bedømmelse

Jeg er glad for at nået i mål med denne serie. Det er en udmærket bog, som er hurtigt læst. Jeg har nu læst begge Maya Banks serier, og må sige at Breathless serien er noget bedre, der er mere glød og meget mere erotik i den. Det der er god også ved denne serie er at man følger tre par som indbyrdes kender hinanden og man møder dem alle i alle bøger, dog er hver bog didikeret et par. Jeg havde hele tiden fornemmelsen af at det nok skulle ende lykkeligt, selvom jeg havde svært ved Chessys evne til at tilgive. Det er meget tydeligt at det er sidste bog i serien og derfor er der mange ting som skal løses og ende lykkeligt, og jeg synes det blev meget påklisteret.

Af de tre bøger synes jeg klart at den første Sæt fri var bedst.

Hvis man er vild med erotiske romaner vil man også kunne lide denne, selvom man ikke skal forvente et kæmpe mesterværk.

3/5

Tag det hele

