Tags

,

Juni var en måned præget af eksamensforberedelse og en tur til Berlin. Jeg fik læst 3021 sider fordelt på 9 bøger, hvor af 2 bøger ikke var fra start til slut. Juni måned bar også præg af at jeg i forbindelse med en eksamen skulle lave en Vlog, og det blev jeg ret vild med. Jeg har fået lavet et stykker som også kan ses på bog-vlog.dk Jeg er blevet lidt bidt af det, og håber at lave flere senere.

Den bedste bog… Den bog som helt klart rørte mig mest og som var mest fuldendt var Store små løgne af Liane Moriarty

Den største skuffelse.. Vi var løgnere af E. Lockhart. Jeg kom aldrig rigtig til at forstå denne bog. Jeg har forventet rigtig meget af bogen, men oplevelsen gik desvære tabt da jeg aldrig kom til at forstå meningen med bogen.

Månedens overraskelse.. Må være After (efter) af Anna Todd. Jeg havde ingen ide om at denne bog kunne fange mig så meget som den gjorde.

Månedens danske forfatter.. Jeanett Veronica Hindberg er den eneste danske forfatter som jeg har læst, så hun få pladsen helt alene..

Månedens nye forfattere.. Disse forfattere har jeg aldrig læst før.. E. Lockhart, Alexander Moriarty, Anna Todd, Anna Grue, Tara Sue Me

Mål for juli.. Først vil jeg læse en masse gode bøger, men jeg vil rigtig gerne få læst en klassikere. Jeg vil også gerne videre i Ken Folletts Verdens Vinter.

Juni
Vi var løgnere af E. Lockhart 111 læst i juni
Magisk Karma af Alexandra Potter 391
Store små løgne af Liane Moriarty 446
After (Efter) af Anna Todd 542
PPS. Rend mig i skyr og skuffejern af Jeanett Veronica Hindberg 324
Italiensvej af Anna Grue 166 læst i juni
The Submisive af Tara Sue Me 304
After (Tvivlen) af Anna Todd 626
Vi har det godt i Bulderby af Astrid Lindgren 111

juni læst

