Tags

Jeg har egentlig altid en ide om når måneden starter, at jeg ikke vil få ret mange nye bøger, men når måneden er slut er det alligevel blevet til en del. I denne måned er det blevet til 17 nye bøger, men jeg startede også hårdt ud. Nedenfor vil jeg fortælle kort om hver enkelt bog, og hvor jeg har fået dem.

Anmeldereksemplar

Store små løgne af Liane Moriarty. Fra Politikens Forlag. En fuldstændig fantastisk bog som jeg allerede har anmeldt her

After (Tvivlen) af Anna Todd. En rigtig teenagebog som var rigtig god, at læse. Bogen er anmeldt her

Bog & Ide og Saxo

Verdens Vinter har jeg læst lidt af, men vil gerne selv have bogen, og da jeg så jeg kunne få den som hardback i Bog & Ide til kun 100 kr, ja så var det lidt for fristende. Dræb ikke en sangfugl er blevet flittigt omtalt på Instagram og andre sociale medier her i juni, og da jeg gerne vil til at læse flere klassiske bøger synes jeg denne ville være værd at kaste sig over. De to sidste bøger er forsættelser af bøger jeg allerede har læst.

Verdens Vinter af Ken Follett købt i Hardback i Bog & Ide for 100 kr.

Dræb ikke en sangfugl af Harper Lee, Paperback købt i Bog & Ide for 50 kr.

Lola og Naboens søn af Stephanie Perkins købt hos Saxo for 130 kr.

Da hun forsvandt af Gayle Forman købt hos Saxo for 120 kr.

Genbrugsbutikker

Jeg har en drøm om at komme til at læse flere klassikere, og disse fire bøger som jeg har købt i genbrugsbutikker,håber jeg vil hjælpe på det

Den gamle mand og havet af Ernst Hemingway for 5 kr.

Man gjorde et barn fortræd af Tove Ditlevsen for 5 kr.

Ludvigsbakke af Herman Bang for 5 kr.

Jerusalem af Selma Lagerlöf for 5 kr.

Byt en bog

I Arnold Busck har de begyndt med et koncept, hvor man kan bytte en gammel bog med en anden gammel bog som en anden er kommet med. De første tre har jeg fået igennem det. Den sidste er byttet henne på IVA

I krig og kærlighed af Regine Deforges

Juliette selskabet af Sasha Grey

Alle historierne om Snøvsen af Benny Andersen

Hvor regnbuen ender af Cecilia Ahern

Brugte bøger købt af Louise 

Næsten nye bøger til billige penge var lige lovlig fristende for mig.

Billie af Anna Gavalda for 20 kr.

Muren er faldet og jeg sidder fast for 10 kr.

Vores Ø af Tracey Garvis Garves for 20 kr.

I alt 470 kr. 

Der kommer så vidt jeg ved ikke så mange nye bøger i den kommende måned, men i weekenden skal jeg til København og regner med at smutte forbi Boghallen som iøjeblikket har jubilærum. Mon ikke et par bøger fra diverse genbrugsbutikker kommer hjem. Mit problem nu er at jeg ikke har plads til flere bøger..

nye bøger juni

