Tags

Når jeg i slutningen af måneden gør status over hvor mange nye bøger jeg har fået fat i kan jeg godt synes det er lidt uhyggeligt, Maj måned blev også en måned med en del nye bøger til reolen, som er ved at være lidt for fyldt.

Jeg indeler bøgerne efter hvor de er købt:

Genbrugsbutikker

Soning af Ian McEwen er en bog jeg længe har haft lyst til at læse. Jeg elsker nemlig filmen, selvom jeg nok til tider synes den er lidt lang, men pointen synes jeg er meget meningsfuld.

Saxo og andre butikker

Alt det lys vi ikke ser af Anthony Doerr havde jeg egentlig besluttet ikke at købe, men da jeg ved Saxo kunne få den til 150 kr var det for stor en fristelse. Bogen er ikke læst i nu, men jeg glæder mig meget. Desuden synes jeg coveret er så sindsygt smukt så den bare fortjente at stå i min bogreol.

Fede Fie af Fie Frederichsen omhandler Fies vilde vægttab fra 140 kg til 70 kg. Jeg har fuldt Fies kamp på Facebook og er dybt imponerende, da jeg selv er igang med et vægttag (dog noget mindre) synes jeg bogen kunne være super spændende og motiverende.

Glød af Maya Banks er købt imens jeg lyttede til bogen på lydbog, men egentlig gerne ville læse bogen også, lyder måske lidt mærkeligt.

Danmark læser bøger..

Da der var Danmark læser var jeg så uheldig ikke at få fingre i en eneste bog, men da jeg så et par uger efter var på arbejde (på biblioteket) havde de dem tilovers, og så fik jeg lige 5 ekstra bøger. Jeg glæder mig specielt til at læse Bavian af Naja Marie Aidt.

Læsehesten

Læsehesten i Aalborg er en farlig butik at komme ind i. Jeg har også købt andre bøger, men dem viser jeg ikke lige frem her på bloggen, da det er Harlequin og en faglitterær bog. Shopaholic & Baby af Sophie Kinsella købte jeg, da jeg ikke havde den i forvejen, og egentlig også har lyst til at læse den. Og 20 kr. er ikke ligefrem en herregård.

I dine sko af Jennifer Weiner kan jeg faktisk ikke huske om jeg har købt i denne måned, men jeg tror nok det har været i denne måned. Jeg har set filmen et par gange og synes faktisk den er meget god.

Anmeldereksemplarer

I denne måned har jeg fået hele tre anmelder eksemplarer. Feriegæsterne af Emma Straub har jeg fået af Plusbog. Den udkommer først 9. juni, så der kan I glæde jer til anmeldelsen her på bloggen. Jeg vil sige så meget, at det er en bog det virkelig er værd at læse.

Fra Bogrummet var jeg så heldig i denne måned at få tildelt to bøger. Fredag lørdag søndag af Christine Lind Ditlevsen fik jeg læst i går, en noget speciel oplevelse, men det kan I læse mere om en af de nærmeste dage.

Vi var løgnere af E. Lockhart er jeg igang med at læse, og er meget spændt på hvordan den udvikler sig. Den er jo i men currently favorit genre YA.

Samlet forbrug på bøger: 424 kr.

Jeg er spændt på, hvad juni byder på af nye bøger, men da jeg allerede har bestilt bøger hos Saxo ved jeg der kommer nogen der, plus jeg regner med at drage til Arnold Busck i Aalborg Storcenter for at se deres “Byt en bog”-reol. Og mon ikke en genbrugsbutik eller to byder på lidt guld.

Majs nye bøger er lige ude at blive luftet på altanen.  Blæsten havde et godt tag i Paperbacks bøgerne.

Majs nye bøger er lige ude at blive luftet på altanen. Blæsten havde et godt tag i Paperbacks bøgerne.

