Tags

, ,

Dagens indlæg handler om en bog, som det snart er et stykke tid siden jeg har læst, men som alligevel fortjener en anmeldelse her på bloggen.

Handling..

Ellie bor alene med hendes mor i en lille ferieby i det nordlige USA. En by som om vinteren er død, men om sommeren et yndet feriested. I år bliver byen invaderet af et filmhold, hvor den unge og lækre fyr Graham medvirker. Hvad Ellie ikke ved er, at hun i de seneste måneder har mailet med Graham.. Da de møder hinanden bliver det begyndelsen på en kærlighedsaffære med forvinklinger og sandheder om Ellies fortid som hun absolut vil gøre alt for ikke kommer frem i lyset, men er det ikke umuligt når man dater verdens mest berømte teenageidol.

Beskrivelse..

I øjeblikket synes jeg, at jeg støder på mange sommerromancer, og det er søde historier, men ikke med den dybeste handling. “Sådan ser lykken ud” er en fin og sød historie, men jeg blev aldrig rigtig grebet af den. Den mangler et eller andet overraskende for virkelig at imponere mig. Den er amerikansk med stort A, og vist man har læst amerikansk YA ved man hvad jeg mener.

Bogen er rigtig god til, at indsamle en sommerstemning, hvor jeg bare får lyst til, at komme på stranden og nyde en masse dejlige is.

Bogen er en god sommerlæsning, hvor der er lidt handling, og man kommer i super godt humør.

3/5

sådan ser lykken ud

