I dag har jeg rydet lidt op på min reol. Jeg har set, hvordan mange bogbloggere har kategoriseret deres bøger efter en bestemt måde. Tidligere kategoriseret jeg bøgerne efter alfabet, men det er lidt kedeligt. I mens jeg har boet i Aalborg har min bogsamling steget eksplossivt. Jeg har ikke alle mine “gamle” bøger heroppe, men hjemme hos min mor. Jeg har idag valgt at kategorisere mine bøger såvidt muligt efter genre. Nogen var det lettere for end andre. Det blev vanskeliggjort ved at jeg ikke har læst tilnærmelsesvis alle mine bøger.

Denne hylde kalder jeg den frække hylde, her har jeg mine erotiske romaner, som også indeholder en del Harlequin Passion. Jeg mangler kun at læse de to Sylvia Day bøger neders i bunken. Jeg har også Fifty Shades of Grey romanerne, men de står ikke lige fremme.

Denne hylde kalder jeg den frække hylde, her har jeg mine erotiske romaner, som også indeholder en del Harlequin Passion. Jeg mangler kun at læse de to Sylvia Day bøger neders i bunken. Jeg har også Fifty Shades of Grey romanerne, men de står ikke lige fremme.

 

Her er mine børne og ungdomsbøger. Ungdomsbøger er pt min yndlingsgenre. Jeg har læst 9 ud af 11 bøger hvis jeg tager Anne fra Grønnebakken med som læst, selvom det er mange år siden

Dette er en blanding af biblioteks og genbrugsbøger. Jeg har endnu ikke læst nogen af dem, men vil rigtig gerne

Jeg har en stor kærlighed for chick-lit, og har også en pæn samling. Til trods for det har jeg kun fået læst 3 af bøgerne og er ved at læse Hende du forlod..

På Danmark læser dagen var jeg så uheldig ikke at finde en boguddeler, men da jeg så nogle uger efter var jeg på arbejde, hvor en masse var blevet tilovers fik jeg dem allesammen, så det endte jo lykkeligt..

Nogen af disse bøger havde jeg svært ved at kategorisere så de havndede i hvad jeg troede de handlede om. Nemlig historie. Jeg har endnu ikke læst nogen af bøgerne, men de er nok de bøger jeg helst vil læse..

Dette er mine Thriller bøger. Jeg har læst “Det burde du have vidst” men har ikke læst de andre, har dog prøvet at komme igang med “Du” men den virker virkelig mærkelig

Dette er alle biblioteksbøger som jeg har købt når bibliotekerne har holdt udsalg. Ingen af dem er læst endnu

Da jeg satte på plads på reolen glemte jeg disse bøger, som jeg ville kalde blandet bolsjer, da jeg ikke kunne finde et sted de helt passede ind. Jeg har fået læst 2 af bøgerne..

