Selvom foråret lader vente på sig, kommer her en bog, hvor der er lidt forår i luften..

Handling..

Dette er sidste bog i Wallflower serien, hvor man følger de fire bænkevarmers vej til at blive gift. I denne bog er man nået til Daisy. Daisy’s far har allerede fundet en passende mand til Daisy, men Daisy er ikke interesseret, tror hun. Matthew har i mange år været forelsket i Daisy, og giver ikke så let op over for hendes afvisninger, og hun må også sande, at hun drages mod ham. Men han har en dunkelt fortid som kan ødelægge deres fremtid. 

Beskrivelse..

Fra jeg læste den første bog i denne serie, har jeg været vild med serien, og denne bog er bestemt ingen undtagelse. Daisy’s udvikling i bogen er spændende. Hun finder ud af, at kærligheden også findes uden for bøgernes verden. Jeg kunne rigtig godt lide bogen og faldt fint ud i det univers som jeg har læst om i de andre tre bøger. Jeg skulle lige forholde mig til, at bogen foregik mere end et år efter de tre andre bøger, men det gav god menning i forhold til, at der også var sket en udvikling i de andre pigers ægteskab. De tre andre bænkevarmer får mere plads end i de to sidste, og det er tydeligt, at det er slutningen på en serie. 

De andre bøger gav jeg 5 stjerner og det får denne bog også. 

5/5

  

     

